måndag, oktober 02, 2006

Nobody likes a blonde in a hamsterball- Veronica Mars nedräkning sista delen

Så har vi kommit till sista delen i min Veronica Mars nedräkning. I morgon sänds det första avsnittet för säsongen. Hurra! Vissa har dock redan fått se det första avsnittet...
Här kan man se hur det nya introt till serien ser ut och låter. Jag känner mig lite skeptisk, jag gillade nog det gamla bättre. Detta låter så tamt på något sätt. Det gamla introt passade bättre ihop med serien, det var lite mera fart i det, detta låter lite för mesigt tycker jag.
Om man vill se öppningsscenen från morgondagens avsnitt kan man kolla här.
Välkommen till college Veronica!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Spännande, spännande! Kan inte vänta tills jag kan titta på första avsnittet! Håller med om att nya introt inte riktigt håller. Synd att fördärva en så bra låt. Jaja sålänge serien håller samma mått!

Anonym sa...

Japp, nya introt har inte samma härligt driv som det gamla, och låten gör sig inte lika bra heller...