måndag, oktober 16, 2006

Hugh Laurie och Zach Braff är roliga

Nu börjar jag få lite House abstinens. Fyra veckors uppehåll har dom på sändningarna i USA.
Om man som jag behöver sin Hugh Laurie dos så kan man kolla på klippet nedan där Braff och Laurie driver med det faktum att Laurie egentligen pratar brittisk engelska (vilket han inte gör som House). Mycket roligt!
Man får heller inte missa den här videon med massa roliga bloopers från House. Jag gillar speciellt delen där Hugh Laurie och Jesse Spencer står och skriker åt varandra.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Mina två favorit läkare i ett och samma klipp.Älskar det. Kan inte sluta skratta.. Funfunfun!!!

sannannette sa...

Huhg Laurie är ju så fantastisk. Det är kul att så många nya får chansen att upptäcka honom iochmed House.
Har varit ett fan i många år och ja, han blir inte sämnre med åren direkt.

Visst är det coolt att han pratar med så bra amerikansk accent, men nog saknar man den brittiska ändå...

Anonym sa...

Ja Hugh är verkligen super bra och det känns som att han har fått sin livs roll i och med House, trots den amerikanska engelskan. :-)

Ricard sa...

Åh, Braff... you so craazay!

Anonym sa...

:-)

H sa...

Zack och Hugh!?!? I älskar de båda. vilka roliga och BRA skådespelare de är. Får se den klippen när jag har kmmmit hem :)