torsdag, september 27, 2007

Ytterligare en anledning till att kolla på Chuck


Jag vet att ni säkert inte bryr er särskilt mycket om Chuck ännu men jag hoppas att det blir ändring på den fronten. Jag läste precis något som dock borde få er lite mer intresserade av serien. Supersöta och roliga Rachel Bilson (Summer i OC) kommer att dyka upp i serien i en återkommande roll. Jag kunde inte vara nöjdare. Rachel är verkligen en darling och jag har saknat henne i rutan sedan OC gick i graven. Jippy!

3 kommentarer:

Anonym sa...

En stor anledning att se på serien tycker jag var dess lättsamhet. Nackdelen var dock trovärdigheten som kändes väldigt låg på sina ställen.

Anonym sa...

Jo visst var trovärdigheten inte särksilt hög någonstans. Jag menar han står framför en dator och suger i sig super massa information från skärmen. Hmmm...Inte så trovärdigt. Men frågan är om det spelar någon roll och om en sån här serie behöver vara trovärdig? Jag tror inte det.

Anonym sa...

Eftersom den anspelar väldigt mycket på nördigheten så tycker jag i alla fall att den borde vara trocärdig på det området. Hårdiskar som bara har slagit i golvet och inte går att återställa information ifrån? Jag tror inte det.