fredag, september 21, 2007

Heroes pepp - beautiful people



Trots att jag blev lite besviken på sista avsnittet av Heroes i säsong ett ser jag fram emot seriens andra säsong som startar nu på måndag, 24/9. På det stora hela är Heroes ett mycket lyckat koncept, jag tycker bara att de kunde göra sig av med några av sina karaktärer, de är alldeles för många! Att min favorit tjej Kristen Bell ska spela en gästroll i serien ser jag fram emot med bävan. Hur ska jag kunna tänka bort Veronica Mars när jag ser henne! Jag hoppas dock att hon får många scener och att någon av dem innehåller hångel med Milo Ventimiglia (Peter Petrelli). Bilderna är från Heroes Emmy fest.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Varför besviken?

Anonym sa...

För att jag hade för höga förväntningar tror jag. Så spännande som serien var hela säsongen och så blev det ett antiklimax i sista avsnittet, men jag kände, jaha blir det inte mer än så här? Jag tyckte nog att "slutuppgörelsen" mellan Sylar och Peter t.ex. kunde ha varit lite mer. Lite längre, lite större och lite mer spännande. Så det var nog mest det. Jag jämför också lite med Lost sista avsnitt förra säsongen, där kan man prata om spänning med en tvist!

E sa...

jag håller helt med dig. Jag hoppas nåra av karaktärerna dör av så det fokuseras lite mer på några andra. men det lär väl inte bli så.

Anonym sa...

Nej, det verkar ju tvärtom som att de kommer fler karaktärer till serien. Suck...