onsdag, september 19, 2007

So you think you can dance säsong 3 - too hot to handle!

Så. Sommarens bästa serie har inte varit Big Love. Inte Weeds. Inte Entourage. Sommarens hit har varit So you think you can dance säsong 3. Jag gillar normalt sett inte talangtävlingar/ dokusåpor särskilt mycket. Men So you think you can dance är väldigt lite dokusåpa och väldigt mycket tävling och show! Superduktiga unga dansare som tävlar i alla möjliga danser med förbluffande bra resultat. Jag vill också! Så det kommer nog att bjudas på ett och annat klipp från serien i bloggen framöver om jag känner mig själv rätt. För att ni ska förstå vad ni missat och genast börja titta på serien bjuder jag på ett av de hetaste dansnumret från serien. Det är Danny (som är en contemporary dansare) och Lacey, min favorit, (som är swing dansare) som dansar en samba.

1 kommentar:

Anonym sa...

lart mycket