onsdag, september 27, 2006

Dags att bli desperat igen?


Jag hade ju lagt ner Desperate Housewives. Efter säsong ett av serien, som jag gillade och tyckte var väldigt rolig, tröttnade jag lite på de kära hemmafruarna. Jag tänkte att jag skulle kolla på säsong två, men jag kom mig aldrig för. Sedan när alla bara pratade om hur dålig serien blivit så lade jag ner den helt. Men nu funderar jag på att göra en nystart. Plötsligt har jag hört mycket positivt om serien igen. Läs t.ex. denna artikel om serien i New York Daily News. Vi får se hur det blir, men lite sugen är jag ändå. Jag gillade trots allt Susan och hennes vimsighet långt efter att alla andra tröttnat på henne.

1 kommentar:

Anonym sa...

Har också hört ett flertal som tycker att de nya avsniten av serien är bra. Dags att börja kolla igen? Ring mig i såna fall. kraam