onsdag, februari 14, 2007

Vem dör? - jag vill veta nu!

*Mycket stor spoiler för Greys Anatomy säsong 3*

Vem är det som ska dö i Greys Anatomy? It´s killing me. Först trodde jag bara att det var ett mediatrick. Att de låtsades att det var någon huvudperson som skulle dö för att folk ska titta och så visar det sig att det bara är Merediths mamma eller någon liknande. Men nu tror jag att de faktiskt tänker ha ihjäl någon av huvudkaraktärerna. Det borde vara Meredith eftersom hon föll i vattnet i det senaste avsnittet men det verkar lite för uppenbart. Det kan också vara Burke eftersom han har betett sig illa privat och de kanske vill bli av med honom. Men jag kan inte riktigt se hur de skulle iscensätta hans död, han redan blivit skjuten en gång och nästan dött. Men om jag måste välja så kan Meredith eller Burke få dö. Meredith har jag aldrig gillat och så bra är inte hon och Derek tillsammans. Jag gillar visserligen Burke och Cristina men sedan man hört om Isaiah Washingtons homofobiska uttalande så stör det lite när man tittar på honom i serien. Om de däremot tar död på Izzie, Alex, Addison, Cristina eller George så säger jag upp bekantskapen med Greys. Så det så.

2 kommentarer:

Linn sa...

omg! ska någon dö?! skicka länk please! jag vill inte att någon ska dö..

Anonym sa...

Det verkar som att någon ska dö på Greys ja, men vem det är verkar vara mer osäkert. Antagligen får vi veta i denna veckas avsnitt eller nästa. Oh the horror...