onsdag, december 13, 2006

Alla älskar en seriemördare

Nu kanske det här blir lite tjatigt, för det tycks som att alla förklarar sin kärlek till psykopaten och seriemördaren Dexter just nu. Jag känner mig dock tvungen att informera om att jag nu mera hör till de invigda. Det tog ett tag innan jag hade tid att titta på serien men när jag väl började titta kunde jag inte sluta. Så ja, jag älskar också Dexter. Bättre tv får man leta länge efter. Michael C. Halls porträtt av hur psykopaten Dexter har hittat sin plats i världen är helt fenomenal. Nu är det bara ett avsnitt kvar på säsongen (men som tur är blir det en till) och just nu är det väldigt väldigt spännande- heja Dexter, buhu Ice Truck Killer. Läs tvbloggens förträffliga analys av senaste avsnittet här. Är absolut inne på samma spår får jag lova att säga.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Äh, förträffliga vet jag väll inte... :)

Anonym sa...

Jodå! :-)

skimmer sa...

jag gillar honom skarpt, Dextrer, cant wait..

Lena
http://humlarum.blogspot.com/