måndag, november 20, 2006

Veronica Mars- nya avsnitt beställda

Jag vet inte riktigt om jag ska vara glad eller lite besviken. Jag pratar om Veronica Mars och den beställning på sju nya avsnitt som serien fått. Det gör att Veronica Mars kommer att ha tjugo avsnitt denna säsong om inget nytt händer. Jag måste säga att jag trots att jag är lättad över att serien äntligen fått en beställning på nya avsnitt är lite besviken över det faktum att det bara är sju stycken nya avsnitt som är beställda. Varför inte bara ge Veronica de tjugotvå avsnitt som är standard för en tv-säsong? I början av säsongen var jag lite oroad över seriens form och tyckte att den haltade lite när Veronica förflyttades från High School till College men nu tycker jag återigen att serien är i högform, de tre senaste avsnitten har varit väldigt spännande.
Jag blir också bekymrad över vad denna beställning betyder för en fjärde säsong av Veronica Mars, kommer det att bli någon eller inte? Det är svårt att sia om det och man får försöka vara hoppfull men en sak är säker och det är CW inte sköter inte sina serier som jag skulle göra om jag fick bestämma.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, det var ju precis som det varit med alla nyheter gällande VM splittrade nyheter. Skönt att veta att det nästan blir en full säsong iaf, men är det den sista? :(

Anonym sa...

Jag tyckte andra säsongen sackade lite i början också. Kul att läsa en ny teveblogg!

Anonym sa...

Japp, men nu är säsong tre back on track, sista avsnittet innan jul- uppehållet var verkligen superbra!