torsdag, november 23, 2006

Greys Anatomy- Thanksgiving special

I videon nedan så kan vi se att det verkar bli spännande i nästa Greys Anatomy avsnitt som är ett Thanksgiving special och därför extra långt (och extra spännande). Hittills har inte säsong tre varit riktigt lika bra som säsong ett och två av serien. Jag gillar inte hela den här Burke och Cristina grejen, att dom ljuger om hans hand, det är bara jobbigt. Jag vet inte om jag gillar utvecklingen mellan Mcdreamy och Meredith heller. Det känns dessutom som att serien har gått lite på tomgång på det stora hela. Men förra veckans avsnitt var det bästa på länge och riktigt bra. Izzie är äntligen tillbaka på Seattle Grace och det var till och med lite Izzie och Alex moments! Det jag annars gillar med säsong tre är att McSteamy har kommit till Seattle Grace för att stanna. Han rör om i grytan lite och jag gillar kemin mellan honom och Addison, som förutom Izzie och George är min favorit i serien.

1 kommentar:

Sara Ödmark sa...

Åh, Grey's. Underbart.