onsdag, oktober 10, 2007

Uttråkad

Mitt tv-schema är fullpackat. Jag har knappt tid att titta på fler serier än jag kollar på nu. Ändå känner jag mig så väldigt uttråkad, ingen av mina gamla favoriter eller de nya serierna får mig att hoppa upp ur soffan och skrika jaaaaaa! Är det bara jag eller känns tv-serierna lite mindre spännande i höst? Visst finns det flera nya och gamla serier jag gillar men det är ingen (förutom Friday night lights) som får mig så engagerad att jag bara längtar tills jag får se nästa avsnitt eller är så underhållande att det är en fest att se på. Nej, just nu finns det nästan ingen serie som får mitt hjärta att klappa riktigt fort. Jag saknar Veronica Mars, Lost, känslan jag fick av Entourages första säsonger och Greys Anatomys början. Det suger. Jag hoppas så klart på en ändring och att någon serie ska ramla över mig och jag ska älska den. Har jag missat nått? Är det någon serie som verkligen står ut, som verkligen är jättebra just precis nu? Spill i så fall.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller med dig, det finns verkligen ingen ny serie som är outstanding denna säsong. De två jag har fastnat för är Californication och Big Shots. Den senare verkar dock vara nedläggningshotad.

Jag saknar också Veronica och Lost. Lost kommer ju snart, och Kirsten Bell dyker upp i Heroes, det kanske lugnar min abstinens något.

Anonym sa...

Förresten, har du sett Pushing Daisies än? Såg andra episoden nyss, och den står verkligen ut. Det kanske är vad du letar efter?

Anonym sa...

Jag har inte sett PD ännu och den hoppas jag verkligen på. Jag tänkte spara ihop några avsnitt innan jag tittar, serier blir ofta bättre då tycker jag. Californication har jag precis upptäckt och den är faktiskt riktigt bra.

Mattias S sa...

Jag håller med, inget står verkligen ut.
Dexter är väldigt bra dock.

Annica sa...

Håller med Mattias - Dexter är väldigt bra.

Anonym sa...

Japp, Dexter säsong ett var verkligen en höjdare. Har inte hunnit titta något på säsong två ännu men jag ser fram emot det.

African Sunrise sa...

dexter borde du se. och dirty sexy money.