söndag, oktober 07, 2007

Love is sweet - in memory of Julie and Matt

Ja, ja, jag ska sluta tjata om Friday night lights snart och skriva om något annat. Kan jag hjälpa att det är bland det bästa som går att se på tv just nu? Nej, det kan jag inte. Första avsnittet av säsong två var bra, jag är mycket hoppfull inför säsongen. Fast jag gillade inte tvisten med Landry och Tyra, inte alls faktiskt. Den känns inte som en av FNL:s väldigt välgenomtänkta och alltid med rätt nerv genomförada storylines. Men, men, det kanske drar publik, precis som poolscenerna i början av avsnittet. (Men man skulle kanske inte ha fortsatt med att filma födslovärkar för att dra in folk i serien!) Publik är nämligen något som FNL verkligen behöver för att få fortsätta, det spelar ingen roll hur mycket kritikerna kramar serien och hur hardcore seriens fans är. Se bara på Veronica Mars!

Inga kommentarer: