tisdag, januari 09, 2007

Are you on the list?

Så Heroes har en ny catch phrase- Are you on the list? Inte riktigt lika cool som den första- Save the cheerleader, save the world!- som blir svårslagen, men den nya är en definitiv spänningshöjare. Heroes har verkligen gjort catch phrasen het! Serien drar igång igen den 22 januari och det verkar bli mycket action på en gång. För den som börjar få abstinens från hjältarna och känner sig nyfiken på kommande avsnitt (som jag) finns det tre olika sneak peeks på NBC:s hemsida man kan kolla på. Man kan även hitta lite olika promovideos på youtube, här, och här t.ex.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller med helt, "Save the cheerleader, save the world" är svårslagen. Sanna här förresten, tänkte bara tacka om tipset för Dexter, _underbar_ serie, jag kan inte få nog. :)

Anonym sa...

Fast jag inser att jag kan ha skrivit till fel person. ;) Nevertheless, du har väldans bra smak i TV-serier och kul bloogg att läsa. :)

Anonym sa...

Nej då det är rätt! :-) Och jag tackar och bockar! Dexter är verkligen jättebra, bäst är såklart Dexter, men hans syrra är rätt cool hon också tycker jag!

Fredrik Adolvsson sa...

Dexter! Det glädjer mig när jag hittar fler som gillar systern. Hon verkar vara rätt o-poppis annars. Åtminstone i min krets.

Anonym sa...

Ja, det kan jag inte förstå men jag har också hört många som tycker att hon är kass. Själv tycker jag att hon är super, hon har verkligen en egen stil kanske men jag diggar den.