söndag, april 22, 2007

Lite Heroes pepp

Är Peter död? Är Mohinder död? Vad kommer att hända med alla våra hjältar? I morgon är Heroes äntligen tillbaka igen efter sitt lilla uppehåll och frågorna jag vill ha besvarade är många. Det ska bli väldigt spännande att se hur Heroes avslutar sin säsong och jag hoppas såklart att det blir med flaggan i topp så att vi sitter och våndas hela sommaren tills vi får se fortsättningen. Och ja de har en ny catchfrase för de sista programmen: "It´s time to save the world". Nedan lite pepp inför morgondagens avsnitt.

2 kommentarer:

Ricard sa...

Scenen mellan Sylar och Peter var guld värt, likadant med scenen där Nathan åker hem till sin mamma och kramar om sin döde bror, eller scenen där Isaac accepterar sitt öde... äsch, vad fan, jag kan inte välja, hela serien är helt underbar.

Anonym sa...

Jag håller med, det nya avsnittet gjorde mig inte besviken, det var verkligen superbra speciellt scenerna med Peter och hans familj och Claire!