lördag, april 21, 2007

He works hard for the money

Jag vet att Weird Science redan har skrivit om de vackra scenerna mellan Ari och Lloyd i senaste Entourage men eftersom jag tycker att det var ett så underbart avsnitt är jag bara tvungen att skriva någonting om det jag också. Scenerna mellan Ari och Lloyd var så roliga och fina att jag höll på att skratta ihjäl mig och börja gråta samtidigt. Lloyd förtjänar nästan en egen tv-serie. Scenen när Ari sitter i bilen med sin fru och har ångest för att han har "sålt" Lloyd till sin gaykund och sätter på radion och så spelas "She works hard for the money" var så bra! Och när han kommer till diskot och ska rädda Lloyd, så roligt. Ari har ett hjärta trots allt. Men Lloyd var ändå bäst:

-Remaind me to never get on your bad side Lloyd (Ari)
- Ari Gold you could never (Lloyd)

2 kommentarer:

Burgus Las Vegas sa...

Jag var nog den enda som inte alls tyckte om detta avsnitt. Turtle och Dramas del var ju direkt ide fattigt och trist. Okej Ari och L var gulligt , inte mer

Anonym sa...

Jag kan hålla med om att Turtle och Drama delen var ganska tråkig men däremot gillade jag verkligen Ari och Lloyd handlingen. Så den vägde upp det tråkiga i avsnittet för min del. :-)