fredag, maj 18, 2007

Veronica Mars är slut. För alltid.


Nu har jag sorg. Beskedet från CW har kommit. Inget mer Veronica Mars. Varför, varför, varför? Eller jag vet ju varför, det är alldeles för få som tittar på underbara Veronica Mars för att CW ska kunna fortsätta sända serien. Hur en av de bästa tv-serierna som någonsin gjorts kan gå i graven när så mycket skit kavlas ut säsong efter säsong är ett mysterium för mig. Nej, jag är inte bitter, inte alls. Det kommer nog att komma ett mer utförligt griftetal om Veronica Mars men nu är jag för besviken för att orka skriva mer. Jag kommer att sakna dig Veronica!

10 kommentarer:

Ricard sa...

Visst är det trist, men vi har iallafall 2 och en halv säsonger med avsnitt som var bra innan CW började jävlas med Rob Thomas och köra ner serien. Det ryktas att serien ska få en omstart nu när Veronica ska praktisera på FBI, och att serien skulle få ett nytt namn, men jag vet inte... kanske dags att satsa på något nytt istället.

Anonym sa...

Kul att läsa lite Veronica Mars inlägg! Jag hoppas verkligen att de tar sitt förnuft till fånga och gör en 4:e säsong! Jag vill ju veta vad som händer med Veronica på FBI!

Anonym sa...

Nej FÅR inte lägga ner VM, har sett varenda avsnitt sen de började!

Anonym sa...

vaa, nää! Det bästa programmet på länge!

Anonym sa...

Nej jag dör, Veronica Mars slut för alltid?!
Nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej!
Neeeeeej!

Anonym sa...

En av de bästa ungdomsserierna som gjorts på bra länge. Det vore nice om det iaf gjordes en långfilm där hon är i FBI... Då kan man knyta ihop säcken och få ett värdigare/vettigare slut på serien.

Har man sagt A får man säga B, och C, osv ;)

(Förresten är det nu bara några timmar kvar tills Svt visar ännu ett avsnitt i repris...)

Anonym sa...

Neej
Jag älskar verkligen VM och kan inte sluta med att hon är med Piz. herregud, hon har varit med Logan sedan säsong 1 och så måste det ju vara :(

Anonym sa...

Veronica mars äger! en sjukt bra serie som jaginte kunde slita mig från, kommer det en 4:e säsong? måste det :S
Det vart slut så snabbt.

Anonym sa...

Jag älskar Veronica Mars, serien äger, men slutet är jätte dåligt. Dt måste komma en sesong till! Dt kan ju inte sluta med att heens pappa typ hamnar i fängelse å utan att hon är ihop med Logan... :(

Jeanette sa...

Va fan, kollade igenom 3 säsongen, med en skicka kvar och var förväntansfull, vad möts jag av? special effeckts? va fan! vad var det för djäkla slut! så kan det ju inte bara huggas av, hon skulle ju ha ihop det med Logan igen ju;)