onsdag, december 20, 2006

Tv-året 2006- del två

Hunkigaste tv-doktorn 2006

De nominerade är:


-Dr Alex Karev, Greys Anatomy- Alex och Izzie är så snygga ihop att man nästan mår lite illa.

-Dr. McSteamy, Greys Anatomy -McSteamys ut ur duschen scen är redan en klassisk Greys Anatomy scen, steamy indeed...

-Dr. House, House- hjärna är sexigt, House är sexig.

-Dr. Chase, House- jag kan inte hjälpa att han är gulligt trulig och pratar australiensisk engelska.

-Dr. Jack Shephard, Lost- om man ser bortom hans präktighet är han faktiskt snygg.

-Dr. John Dorian (JD), Scrubs- så rolig och väldigt söt.

Och vinnaren är: Jag kan inte välja en vinnare så det blir delad vinst mellan McSteamy och Chase. Grattis till båda!

4 kommentarer:

Ricard sa...

Inga nya inlägg? Tröttnat?

Anonym sa...

Nej, jag har jul- och nyårskoma bara. :-)

Sara Ödmark sa...

Inte en enda cityakuten-doktor! Är de inte hunkiga nog? :)

Anonym sa...

Jodå det är dom nog men eftersom jag aldrig knappt har tittat på Cityakuten så har jag dålig koll på deras doktorer. Men lite George Clooney är ju aldrig fel. :-)